Loka


Precis innan semestertiderna började återvände jag till Loka. Jag hade varit där någon månad tidigare med en annan enhet på jobbet (HÄR och HÄR, bland annat). Nu skulle verksamhetsplan skrivas och planering inför nästkommande år göras. Jag åkte dit när jag var som allra suddigast i kanterna (varför jag inte bloggade om det när det begav sig). Att åka till Loka när man är suddig är ganska passande. Jag fick sova i stor dubbelsäng, äta gott (det känns som om det enda man gör i Loka är att äta) insupa den vackra atmosfären och bara slappna av. Jag gick upp tidigt och körde ett pass i gymmet innan frukost, med utsikt över sjön och den vackra Bergslagsskogen innan jag mumsade hotellfrukosten. Vattensalongen var när vi var där tyvärr stängd (men den har jag ju redan upplevt, HÄR) och det fanns inget badkar på rummet, men det var ju verkligen ett I-landsproblem. Jag kan tänka mig att komma tillbaka igen privat, och då kanske springa några turer i Bergslagsskogen och ta några behandlingar. Och äta massa mer god mat också, då.
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Jag har aldrig sovit över på Loka, men det kanske får blir det nästa gång, kan tänka mig att deras frukost är riktigt god!

Svar: De har väldigt sköna sängar! Första gången jag var där sov jag bättre än jag har gjort på flera år, tror jag.... Frukosten är super! Finns verkligen allt! En av de bättre hotellfrukostarna jag smakat.
Jenny Lina Carlsdotter

2013-07-11 @ 11:03:59
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0