Friday I'm in love

 
Fredag. Det är läskigt hur fort veckorna går. Det var ju nyss helg! Och hur fort veckan än har gått så är det underbart att det om några timmar är helg igen. Idag äter jag nygjord rostad müsli till frukost, går till jobbet med ovanstående lunch i matlådan (pappa Carls palsternackspuré, bland annat), river som sagt av ett gympass innan jobbet och efter jobbet går jag hem till en vän och myser med henne, hennes son och några glas vin. Helgen är faktiskt inte planerad. Kanske stannar jag inne och läser ut en Game of Thrones-bok och börjar på en ny. Kanske går jag på bio. Kanske simmar jag lite. Vi får se. För en gång skull ser jag fram emot att inte göra så mycket alls. Så fredag, välkommen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har tänkt laga palsternackspure jättelänge nu men kan inte hitta det i mataffärerna här nere.

Svar: Jaha, vad konstigt! Jag googlade lite på palsternacka i Berlin och restaurangerna verkar ju servera det, så det borde ju finnas i butikerna... Lycka till med letanndet! :) och trevlig helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-18 @ 08:28:50
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Mia

Helg när den är som bäst! Jag fick min mens idag så humöret är därefter, jag tänker mig en helg i samma stil. ;)

Svar: Ja bläää. Men då är soffan och ett bok (och lite choklas, kanske?) bästa lösningen! :) happy helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-18 @ 09:15:41
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Låter helt perfekt! :) Happy helg!

Svar: Tack. Och detsamma!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-18 @ 10:08:10
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0