Weekend getaway

Årets sommarsemester. 
 
Ja hörrni. Som jag har väntat. När hösten kom lite tidigare än planerat bokade jag en resa till södra Europa. Tyvärr verkar vädret just denna helg vara lite sisådär. Men det är ju varmare än i Öret. Jag packar både trenchen och shortsen så får vi se. En långhelg är precis vad jag behöver. Har utvecklat svår afasi pga stress och varit så trött att jag - som i vanliga fall hoppar upp vid sexhugget på morgonen - snoozat i 40 minuter på mornarna. Jobbhösten är tung så detta kommer i den berömda grevens tid. Hurra! Vi ses nästa vecka. Happy weekend, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bon voyage ma belle!
Jag skall också fara söderut över helgen. Om än bara till Malmö ;)

Svar: Merci mon ami! Njut av Malmö! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-03 @ 09:45:04
Postat av: Sandra

Wow, härligt ! Njut järnet och dokumentera ;)
Kram

Svar: Det sak jag! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-03 @ 11:19:14
URL: http://storstadsstockholms.blogspot.com
Postat av: Angus

Oh lovley!,,,

Svar: Mmmm. Berättar allt när jag kommer tillbaka. Kommer och våldgästar er! Puss och trevlig helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-03 @ 16:33:54
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0