The cure

 
Ja inte mår jag mycket bättre, inte. Hade det inte varit för ett stort projektavslut och ett viktigt möte idag på jobbet hade jag stannat hemma. Men, nu får man bita ihop och ignorera förkylningen. Jag botar den med svenska (!) egenodlade (eller: kollegas föräldrarodlade) vindruvor (hej giftfritt!) juice på diverse grönsaker och frukter och har en back-up med engelska mediciner i väskan. Så kör vi så det ryker. Men imorrn ska jag vila! Det blir inte roligare än så här på bloggen idag, tyvärr. Tjipp så länge.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Attans, jobbigt med förkylning! Vet inte vad det är men jag har inte varit förkyld på hur många år som helst - nästan så det känns konstigt ;) Krya på dig och vila! Låter bra med juicer och engelska mediciner.

Jag lufsar runt här hemma efter en galen vecka och jetlag. Jätteskönt. Läser böcker, bloggar, ser på film och dricker te samtidigt ;)

KRAM!

Svar: Det är bra nu, tack Lotta!

Låter som om du hade det mysigt! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-11 @ 22:53:37
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Angus

Krya Jenny!!

Svar: Tack, är typ bra nu! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-12 @ 22:20:28
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0