Ελλάδα

 
En långhelg i solen är till ända. Jag har suttit i linne på uteservering och druckit frappe, badat badkar och druckit champagne till frukost, gått på arkeologiskt museum och shoppat ekologiska grekiska olivoljor, ätit massa ost (dock inte saganaki, tyvärr) och fisk och skaldjur och känt energin och lugnet åter igen svepa över min kropp. Denna semester var verkligen vältimad och välbehövd. Känner mig - trots lite "jetlag" (kanske inte riktigt kan säga det med en timmas tidsskillnad, men) - som en ny människa. Nu är jag redo för höstrusk och mörkret. Nästan helt och hållet. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så förbaskat fint ! Ser ut som och låter som om du haft en otroligt härlig resa!
Fina bilder också!
Kram kram

Svar: Tack, ja det var görhärligt! Precis vad jag behövde! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-11-05 @ 10:58:58
URL: http://storstadsstockholms.blogspot.com
Postat av: Angus

åh lovley!!
älskar bilden på barmen hand i hans, bra fångat! :)
Ja du hemma hos besan kan du hitta allt mellan himmel och jord

Svar: Tack, försökte mig på lite mer fotografiskills! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-11-05 @ 14:31:53
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Ellinor

Underbart! Det där med regelbundet miljöombyte och tid till att ladda om batterierna är ack så viktigt. Har varit sämre med det för egen del, vilket gör sig alltmer påtagligt i en stressig höstvardag (valde fel tid att kommentera ;)) MEN försöker ändå att lyxa till det med det där lilla extra i vardagen och vem vet, kanske blir det en resa snart...
Bisous

Svar: Det får vi väl hoppas! :) Du har ju i alla fall gjort miljöombyte iom flytt och jobbyte! ❤️ Biz!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-11-05 @ 16:50:58
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Underbart! Det där med regelbundet miljöombyte och tid till att ladda om batterierna är ack så viktigt. Har varit sämre med det för egen del, vilket gör sig alltmer påtagligt i en stressig höstvardag (valde fel tid att kommentera ;)) MEN försöker ändå att lyxa till det med det där lilla extra i vardagen och vem vet, kanske blir det en resa snart...
Bisous

2014-11-05 @ 16:50:59
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Underbart! Det där med regelbundet miljöombyte och tid till att ladda om batterierna är ack så viktigt. Har varit sämre med det för egen del, vilket gör sig alltmer påtagligt i en stressig höstvardag (valde fel tid att kommentera ;)) MEN försöker ändå att lyxa till det med det där lilla extra i vardagen och vem vet, kanske blir det en resa snart...
Bisous

2014-11-05 @ 16:51:03
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jamen helt underbart ju!!
SÅ rätt att åka iväg så här. Jag vill också!
Tror på miljöombyte och att fånga möjligheterna.

Jag har varit i Atlanta...inte lika exotiskt men det piggade upp!

KRAM

Svar: Atlanta skulle jag vilja se! Jämfört med Thessaloniki var det nog exotiskt för mig! :) Jag tror också på miljöombyte, var det än må vara. Bra att det piggade upp! KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-11-11 @ 01:34:36
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0