Semester

 
Äntligen är dagen kommen, dagen jag väntat på.....ja, sedan vårens intrång. Förra veckan var vi tre i tjänst i vår avdelning på kontoret, denna veckan två. Av ett par hundra på hela kontoret har vi kanske varit max fem denna veckan. Det har gått långsamt. Men idag är segheten över för då går jag på en efterlängtad semester. Som vanligt när jag är i farten är den packad med olika aktiviteter. Den första inleds redan i kväll. Ha en ljuvlig helg, mina vänner. Det ska jag ha. Bland annat ska jag sova på ett slott, skåla i champagne och gå på födelsedagskalas. Tjipp!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis. Härligt. Äntligen. Underbart. Eller vad man nu säger :) Gott med semester i varje fall och du verkar gå en fin och innehållsrik sådan till mötes.
Lev gott!
Kram

Svar: TACK kära du, och tack för att du alltid kommenterar så fint. Går man in här och ser att man har fått en första kommentar vet man att det antagligen är från dig, min fina, trogna läsare! :) <3 Ha en ljuvlig helg, sköna böna!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-18 @ 09:30:19
Postat av: Miss Marie

Njut av semestern! Är du i krokarna får du hojta till så vi kan se om vi får till en dejt! :)

Svar: Absolut!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-18 @ 14:44:57
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

Underbart!! Som Ellinor skriver, så gott med semester.

NJUT finaste!!!

KRAM

Svar: Tack fina du!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-19 @ 01:32:40
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0