Le Week-End

 
Jag har kämpat i motvind hela veckan. Motvinden var halsont och en begynnande förkylning. Igår nådde den (förhoppningsvis) sin kulmen. Jag gick hem från kontoret redan efter eftermiddagsfikat, parkerade mig i sängen och stannade där till det var dags att sova. Redan vid nio, mind you. Sedan: tolv timmar sömn. Nu har jag en trevlig snorig förkylning istället, men halsontet är nästan borta. Det är ju flera steg närmare friskstatus. Så jag igonerar skiten och går på klättertävling (!), bjuder vännerna på middag och går på fest. Välkommen, samedi!
 

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Vilken fantastiskt fin bricka. Hoppas din helg blir fin och att du får medvind! Kram!

Svar: Tack, den är faktiskt från IKEA! Ett fynd jag hittade i Jönköping. Och tack, hoppas din helg i Kammebornia blir tipptopp också!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-25 @ 17:09:54
URL: http://kammebornia.se
Postat av: Lotta

Motvind är tufft och då är det skönt att parkera sig hemma, sova och bara ta det lugnt. Hoppas du fortsatt att krya på dig och att helgen varit bra. Programmet lät lovande :)

KRAM!

Svar: KRAM! Hoppas din helg var bra!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-27 @ 00:50:35
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0