Jag ser eld

 
 
Biotisdag i går. Vi såg Hobbitfortsättningen. Jag tyckte - precis som förra gången - att det var lite väl utdraget. Men ändå bättre än förra filmen. Kul också att se Micke P som Beorn. Och kul att se käre Legolas igen. Så att säga. Jag älskar för övrigt Ed Sheerans "I see fire" som är soundtracket till filmen. Jag spelar den flera gånger om dagen. Det måste ju vara det bästa soundtracket på mycket länge, inte sant? En av mina vänner är ju väldigt nära vän med Ed så jag när en liten dröm om att en gång få träffa geniet. Kanske. I alla fall. Hobbit - helt ok. Sedan gick jag hem och förlorade mig i ännu mer fantasy, nämligen Game of Thrones-böckerna. Jag får aldrig nog. Tur att det kommer fler. Tjipp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0