Inspirerande vänner

Bild HÄR.

Förra året blev min vän Ryan Pennsylvania Teacher of the Year. Jag bloggade om det HÄR. Han är en otroligt inspirerande person som trots att han är yngre än mig (vilket numera kanske inte säger så mycket...) redan är ansvarig för kursplanerna i engelska på sin skola och är Head of the English department, har hand om kurserna i programmet för särskilt duktiga elever, är coach för skolans lag i olika sporter och har vunnit flera pris för sitt sätt att använda innovationer och teknologi i sina klassrum. Nu har han - tillsammans med tre andra - blivit nominerad till National Teacher of the Year. Hallå! USA:s BÄSTA lärare 2014! Det är helt otroligt! Jag är så imponerad av mina vänner och hur inspirerande de är. Det peppar mig att också försöka göra stordåd i världen. Go Ryan!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Go Ryan! Så inspirerande och extra roligt att ni känner varandra. USA:s bästa lärare 2014 - keep me posted!!

KRAM

Svar: Vad kul att just du läste detta, tänkte lite på dig när jag skrev dig! :) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-22 @ 13:17:21
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0