Hej, hej!


Ni är många fler här inne än ni brukar vara. Jag har ingen som helst aning om varför, det började redan i söndags när jag inte ens bloggade. Men hemskt kul, välkommen! Just nu har jag inte jättemycket att blogga om, men framgent: oj, oj, oj! Projektet jag pratade om nedan kommer att explodera här på bloggen snart. Och på torsdag är jag del i ett annat litet projekt som inte alls är lika stort men så himla spännande för mig. Så håll ut, det kan alltså bli spännande här snart. I alla fall om man gillar hur min blogg har varit hittills. Det fortsätter så, fast bättre. Hoppas jag.
 

Kommentarer
Postat av: angus

nämen va späånnande! undra va det kan va, ett samarbete med Zlatan kanske :)
Från Kullabygden?

Svar: Det stod Kullabygdens musteri på en av dem. Äppelmusten, menar jag. IKEA säljer ju dem, så jag antar att det faktikst var en riktig äppellåda så att säga.
SJÄLVKLART är det ett samarbete med Zlatan! ;) Puss
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-28 @ 08:32:05
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0