Tillbaka till verkligheten

 
I två dagar har mitt hem varit öppet för allmänheten. Detta genom en vernissage med bilder från Paris, tagna av min vän Veronica på vår resa dit i höstas. Därav min frånvaro här. Idag öppnar webshoppen för posterversionerna av tavlorna HÄR. Kolla in. Där kan man också kolla in hur mitt vardagsrum såg ut i Cities By Me:s tappning. Men hur kul, spännande och härligt det har varit (och lite konstigt, att ha massa okända människor i ett hem som var så snyggt och avskalat att det inte kändes som mitt), lika härligt var det att "få tillbaka det". Nu sitter mina egna tavlor på väggarna och möblerna är tillbaka. Jag ska naturligtvis visa bilder från vernissagen - och andra bitar från min helg - men nu har jag gjort mig förtjänt av lyxig helgfrukost i sängen, Godmorgon, världen och Sherlock. Trevlig söndag, kompisar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Kul att det blev lyckat! min plan att komma iväg och kika gick käpprätt åt fanders!
Låt oss göra en till dig! Det jobbigaste att frakta hem är ju helt klart träskivan! vi hitta vår på vinden, annars är det ju ett litet projekt...

Svar: Ja det var ju synd! Hoppas vi ses snart ändå!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-16 @ 13:35:41
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag har kollat in webshopen och jag vill ha typ alla, så fina! Men börjar nog med en vit/grå eller rosa tror jag? Cool idé att ha vernissagen i ditt hem!

Svar: Kul att du tycker det! Det låter bra tycker jag! :) KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-16 @ 16:24:25
Postat av: Christine&Paris

Vad roligt! Jag ska kika :) Jag funderar själv på att trycka upp några bilder jag tagit genom åren. Det är ju synd om de ska ligga på en hårddisk och glömmas bort.

Fint du bor förresten! Gillar verkligen kistan/kofferten och mattan.

Svar: Ja, titta! Det är inte de vanliga Parisbilderna, inga Eiffeltorn eller så. Men väl en bult från under tornet! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-16 @ 21:26:16
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0