TGIF


Heeelg! Det har varit en bra vecka. Spännande på jobbet. Har t.ex. pratat med Sveriges Radio å en av de jag jobbar förs vägnar, har träffat intressanta personer och ordnat roligt event. Men jag har varit så trött. På kvällarna har jag varit som en klubbad säl. Och så har jag haft ont. Men igår var jag på behandling och idag är det mycket bättre. Och nu ser jag fram emot helg. Sovmorgon. Helgfrukost. Promenader ute medan det är ljust. Och klättring som AW i eftermiddag. Ovan ser ni en av mina favoritstunder från förra helgen. Lillkickan i mitt kök. Gulle. Förhoppningsvis får jag hänga med några kära även denna helg. Så länge: trevligt veckoslut, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är inte klokt vad veckorna går fort - på gott och ont.
Hoppas nu att du får en riktigt fin fredagskväll och helg. Tid till att hämta ny kraft och energi.
Kram

Svar: Ja, eller hur? I bland blir jag lite nedstämd och nästan rädd över hur fort tiden går! Och tack, det ska jag. Du med! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-21 @ 18:44:44
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0