Helg. Igen.

 
Lördagmorgon. Ja, jag vet, det är min sexioelfte bild på helgfrukost. Men det är en av de bästa sakerna i livet, enligt mig. Scones på havremjölk med extra havregryn i, syrlig grapefruktsjuice och hemlagad plommonmarmelad. Vaknade till ett lite stökigt hem. Hade pizza- och vinkväll med syster, svåger och vän igår. Men inte så där jättestökigt, utan trevligt stökigt som gör att man ler när man diskar upp och tar undan. Detta medan man lyssnar på veckans podcasts och bakar scones. Med en extra stor panna kaffe på G. Alltså vad jag älskar helgmornar! Och nu lyser solen in i mitt vardagsrum där jag sitter och bloggar i soffan med min helgfrukost. Ljuvligt. Ja, och kanske lite väl bloggigt, tänker ni. Jo, detta är ju min blogg. Och jag älskart. Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskar helgmorgnar och älskar bilder på helgfrukostar :)
Fick en tidig men trevlig start på denna lördag, en lugn stund i soffan med god grötfrukost innan det var dags för gymmet. Nu funderar jag på vad jag skall hitta på resten av dagen.
Hoppas du får en finfin lördag!
Kram

Svar: Detsamma! Eller, fin söndag, nu då! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-22 @ 13:49:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0