4+4+4, done!

 
Den sista löpturen i min utmaning gick av stapeln på Balkan. Det var ca 36 grader varmt och SVETTIGT i parken och längs floden jag sprang utmed. Därmed är min utmaning avklarad. Det var kul och det var precis vad jag behövde för att hålla igång under semestern. Och så mycket jag hann med under den då! Under fyra veckor semestrade jag i fem länder, gick på två bröllop, bodde på slott (men bara i mitt eget hem tre nätter), hängde på andra slott, badade i medelhavet, åkte i berg i Kosovo, shoppade i London och mycket, mycket mer. Nu är det full rulle med jobb och uppbokade helger hela vägen in i oktober (jag fortsätter i sann Jennyanda, undrar när jag hade en helg på soffan sist, i mars?). Så förvänta er uppdateringar framgent. Nu kör vi konferens! Tjohej!
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Uj uj uj (läses på närkingska) bra jobbat där!

Svar: Hihi! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-19 @ 10:53:09
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Sandra

Well Done! Vilken inspirerande semester! Har ju av förklarliga skäl inte tagit mig någonstans mer än Sverige så jag snyltar lite på andras reseberättelser. Toppen ju! Ha en bra höststart Jenny! Kram

Svar: Detsamma kära du! Hoppas vi ses snart! Vill träffa dig, och den nya familjemedlemmen också! <3 Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-20 @ 08:06:49
URL: http://storstadsstockholms.blogspot.com
Postat av: Mia

Älskar din klänning från bröllopet! Så unik, har du hittat den nere i Frankrike eller?

Svar: Tack Mia! Nej jag beställde den på nätet, på She Inside. Såg faktiskt en tjej i Carcassonne med en likadan, så jag förstår kopplingen du gjorde! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-20 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0