September


Sandra bloggar om vad hon ska göra i september. Det blev jag inspirerad av. Precis som Sandra håller jag på att försöka hålla en förkylning på avstånd och studier håller jag också på med. Självstudier i historia och franska på kvällstid. Så vad ska jag göra i september? Detta, bland annat:
 
Bjuda in till kräftskiva för särskilt inbjudna Bergslagsbor
Fylla trettio (!) och ha trettismingel.
Åka till Paris.
Fira min syster som fyller år och mina föräldrar som firar bröllopsdag.
Vänta in mina kära vänners bebis som är beräknad till mitten av månaden. Hen är efterlängtad!
Ha en presentation av Carcassonne. På franska.
Ha väldigt många möten på jobbet.
Försöka fortsätta träna spinning som jag just provat på.
 
Lite så, typ.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ni skriver så fint och insiktsfullt både du och Sandra. Jag har ännu inte hunnit samla mig och fokusera på vad denna månad skall innehålla. Det är den där vardagen och berömde ekorrhjulet som snurrar - måndag och fredag mest hela tiden känns det som. Dock försöker jag att att ge varje dag en extra guldkant, någonting som gör just den dagen speciell. Det behöver inte vara någonting märkvärdigt och storartat, bara någonting jag gör för mig själv, någonting som gör mig glad.

Du verkar som vanligt ha mycket fint att se fram emot kommande veckor. Underbart!

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Svar: Tack Ellinor, och jag önskar dig detsamma! Ska bli spännande att se vad du ska hitta på framgent, när du klurat ut det! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-05 @ 09:59:43
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Härlig månad att se fram emot alltså. Den enda jag lär komma fram till angeånde september är flytt, men jag ska faktiskt till London också, och en hel del annat skoj. Även fast flytt nog kommer bli roligast ändå :)

Hoppas du får en underbar helg.

Svar: Kul! London är alltid kul. Jag tänkte åka dit i november. Ha en fin helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-06 @ 23:33:29
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0