Onsdag


Startade dagen med att (försöka) gå på toa. Där hade jag under natten fått besök. Försökte rädda hen men hen sprang under tvättmaskinen. Nu hoppas jag att det inte är en hona som lägger tusen ägg där under och min toalett får en kärrspindelinvasion... Måste. Tänka. På. Annat. Så vi kör lite onsdagslänkar istället tycker jag!
 
Är du feminist? Eh jo. HÄR är en lätt och talade grej om detta.
 
Roliga bilder på saker som inte är det man först tror.
 
Väldigt konstig (och lite äcklig) sida där folk poserar med sina egna hjärtan. Postat på fejjan av en vän som (givetvis) är kardiolog.
 
21 konstiga (men riktiga) djur vi kan hitta i världen. Så häftigt!
 
Min ungdoms favoritböcker om Harry Bosch av Michael Connelly har filmatiserats. Idag är det dag 3 i inspelningen. Det är svenske Henrik Bastin som producerar. Dubbel glädje i att det (äntligen!) filmatiseras och att det dessutom görs av en svensk! Castingen av Harry är liiiite tveksam enligt mig, men jag kommer säkert att vänja mig. För mig är Titus Welliver främst en galen IRA-kille i Sons of Anarchy. Irving dock. Spot on! I alla fall. HÄR kan man läsa mer på Michael Connollys sida och HÄR kan man förresten man följa Henrik frus blogg, Karin Tanten. En blogg jag med glädje följt i flera år.
 
Trevlig lillördag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Iiiiihhhh! Här har vi massor med såna spindlar, så jäkla äckligt!!!

Svar: Tydligen är det dock ett tecken på att man inte har mögel, så alltid något... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-06 @ 15:32:05
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angus

Åh nej hen är här oxå, jag avskyr hen!!

Svar: Ja kan hen inte vara hemma hos sig själv?
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-06 @ 19:51:24
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: johanna - tillvaron.se

Å fy 17. Rysningar och illamående, check. Men jag tror hen var gammal och gick och till den sista vilan under tvättmaskinen. Eller så har den sin utgång där, den ut till andra sidan världen! Så det så.

Svar: Haha bra där!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-06 @ 22:12:21
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0