Vardagskväll med helgkänsla

 
Nu avlöser de varandra, personalfesterna. Jag är nyss hemkommen från startskottet, en mycket trevlig kväll hemma hos en kollega på landet. Det bjöds på massa läckerheter och jag underhöll med historier om min lite halvgalna massör och hans metoder. Vi får se om jag bjuder på dem här på bloggen. Kanske inte. Men jag kan i alla fall meddela att jag inte har ont! Framöver har jag i alla fall inte mindre än fyra ytterligare personalfester inbokade med olika enheter, så här innan semestertider. Det är galet var tiden går fort, nästa vecka är det juni! JUNI! Herreminge. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du är nöjd? Det är ju lite speciellt, men det är fan värt det!

Svar: Ja det var vissa grepp som kändes....speciella. Och han frågade mig samma frågor som dig, om man säger så. Tjejerna på jobbet höll på att dö! :) Fast en bad om hans nummer, så. Vi får prata om det där på tors! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-27 @ 22:21:13
URL: http://happycamper.trumpetaregatan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0