Utelunch

 
Det blev en härlig dag idag till slut! Regnet i morse till trots. Jag inmundigade min matlådelunch på en innergård i lä med en kollega. Som om sommaren var här, hur härligt som helst. Vi statligt anställda jobbade nämligen idag. Men det gjorde inte så mycket. Det var en helt ok dag och jag fick tårta och slutade en timme tidigare. Då gick jag - det fina vädret till trots - till gymmet och brände av en timme. Min "PT" var nämligen där och visade mig lite flera rehab-övningar för min onda rygg samt såg till att jag inte feltränade. Sedan tog jag en lång, skön dusch och vandrade sakta hem i värmen. Fin fredag. Nu blir det slapp i soffan. I morgon ska jag nämligen jobba lite ideellt. Kul! Trevlig fredagskväll, kompisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0