Mitt Örebro

 
Örebro är - som resten av Sverige - så vackert just nu. Öret känns som mitt nu. Jag har hittat en plats här. Min affär, mina motionsrundor, mina favoritställen. Mitt Örebro. Jag hittar dock nya platser hela tiden. Öret är Sveriges femte största stad och här händer det mycket. Örebro är mycket expansivt och utvecklas hela tiden. Sedan jag flyttade hit har flera nya restauranger öppnat, till exempel. Min favoritexpansion. Universitet sätter Öret på kartan med innovativ forskning och våra olika sportlag likaså. Och här bor jag. Nära Henri Allards park ovan. Nära saluhallen och shopping. Ja nära till allt. Jag har inte bott så centralt sedan jag bodde på Rue du Dragon i Saint-Germain-des-Prés. Jag älskart! Mitt Örebro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0