Lite rädd

Jag blir lite knäpp av all pollenallergi. Trött som bara den (efter gårdagens motionsrunda och middag däckade jag i sängen vid åttasnåret) och liksom lite borta. Den här veckan har dessutom ventilationssystemet på kontoret brakat samman så det har varit allmän syrebrist blandat med pollenchock när alla var tvungna att vädra. I alla fall. Jag vet inte om det var det som gjorde det eller att jag är lite smått stressad denna veckan, men igår vaknade jag och såg en okänd man komma in i mitt sovrum från hallen. Jag skrek ett riktigt ångestfyllt avgrundsskrik följt av ett "VEM ÄR DU?!?!?". Tills jag insåg att det var morgonrocken. Jag fick ligga i en halvtimme och vänta på att hjärtat skulle slå normalt. Och då darrade jag fortfarande - men då kunde jag skratta åt min löjlighet. Tills jag insåg något. Tänk om det HADE varit en okänd man i min lägga. Och jag skrikit så där högt. Och ingen - som nu - kom. Och så blev jag rädd igen. Oftast är det gött att vara singel, men ibland kan jag sakna sambo/komboskapet...
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Mne gud va obehagligt!! har haft typ samma sak. Det var en natt, en spindel och en hallucination. herregud va hysterisk jag var. Spindeln kröp på väggen och var ca 2 dm stor, tills den lixom bara upplöstes...

2013-05-14 @ 20:28:38
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Johanna - Tillvaron.se

Men fy 17. Ah, vilken panik. Jag känner häjrtbultandet ända hit.

2013-05-15 @ 15:13:02
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Sara Björk

Men fy va obehagligt! Känner hur min puls ökar bara av att läsa!

2013-05-15 @ 18:32:22
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: dudawdhiry

[url=http://www.swgsca.com/wp/wp-content/plugins/alexander-smith-femme-chaussures-paypal.html]alexander smith femme chaussures paypal[/url]

Pensez religion n'a pas sa place dans la vie politique? Ce une bonne chose Lincoln didn agreeThe p猫res fondateurs avaient de bonnes raisons pour sauf explicitement gouvernement de s'ins茅rer dans les questions de religion. Mais rien dans la Constitution interdit 脿 un pr茅sident de consultation avec les clercs et les r茅unions entre les pr茅sidents et personnalit茅s religieuses ont, 脿 l'occasion, ont contribu茅 脿 fa莽onner history.One moment est venu o霉 une 茅glise 茅piscopale 茅v锚que s'est rendu 脿 Washington du Minnesota pour tenter de convaincre Abraham Lincoln faire de gros changements dans les mani猫res brutales et corrompues du gouvernement f茅d茅ral trait茅e Am茅rindiens.


[url=http://www.encorehomes.ca/img/spyder-canada.asp]spyder ski wear canada[/url]

Cela vous aidera 脿 choisir celui qui sera plus attrayant lors de l'茅v茅nement sp茅cial. A la pointe de l'effort de d茅r茅glementation 脿 San Diego, certains clients de pouvoir ont vu leurs factures 脿 double le mois dernier. Cellcontrol Bas茅 脿 offrir une application gratuite de la distraction au volant 脿 ses clients de l'adolescence.


[url=http://www.balattou.com/wp-includes/post-functions.php]veste spyder ski pas cher[/url]

Mettez TMT tenir 脿 distance jusqu'脿 ce qu'il puisse 锚tre avec succ猫s tardif. Est-ce n'est pas le sc茅nario d'un 茅tudiant surprenant qui 茅t茅 form茅 dans, autre que la bont茅 ador茅, avec t芒t茅 sur l'alchimie et plus puissant. Microsoft Windows permettent deux types de m茅thode d'entr茅e ..


[url=http://www.higher-edu.gov.lb/french/lebuniv/Sydaha.htm]bracelet frey wille or[/url]

Lorsque beaucoup de gens pensent de strass, ils pensent de ces colliers et bagues bon march茅 qui sortent des machines de bubblegum. Bonnes strass de qualit茅 ne sont pas comme cela. Ils ne devraient pas 锚tre trop long, une strophe de quatrain, ou avec quatre lignes, est probablement la plus longue que vous voulez aller. Ce n'est pas l'endroit id茅al pour mettre en valeur le meilleur de vous ..

2014-12-20 @ 01:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0