En tisdag

 
Förmiddagsfika på terassen i solen, en promenad och köpekaffe efter matlådan på lunchen. Hem och plantera om i mitt fönster, städa läggan (alltså jag tycker att jag städar hela tiden och ändå är det alltid ostädat!) och laga lite god ljummen sallad med halloumi. Ett avsnitt av Borgen då Game of Thones utgick (höll på att ringa min vän på HBO Nordic [ja jag skryter lite över min vän, jag är sjukt imponerad] för att tjatklaga lite men kom på att det ju var Memorial Day i Amerikatt igår, my bad). Sedan tog det stopp. Tror det är gårdagens tvåtimmarsbehandling som är boven. Är helt och hållet slut och kryper för att klargöra alltså ner i bädden kl 20.30. Ja jösses. Så kan en tisdag se ut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

har du gjort behandlingen, nyfiken !!

Svar: Jajjamen! Vi får prata om det när vi ses. Vin på ballen på fredag? det ska bli fint väder!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-28 @ 21:04:57
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0