Bomässa

 
Under helgen som gick var jag på bomässa med mina föräldrar. Det fanns en del som kanske intresserade mig som lägenhetsboende så mycket, ni vet larmproducenter, vattenfilterföretag, trädgårdsplaneringsmänniskor etc. Men det fanns en del som hette något i stil med "livsstil och hälsa" och där sprang jag gärna runt. Mat av olika slag, smycken, min hudterapeut, godis och dryck. Och sedan var det ju båset med produkter från gården min syster bor på. Hur cool är inte stolen ovan? Inklädd i stickad ull och med en dyna av långhårig fårfäll. Cool! Annars tovade iphonefodral (jag har ett i skinn med ett tovat "J"), Fina mattor, kuddar och fällar, keramik och chilliplantor. Jag var naturligtvis tvungen att anförskaffa en chilliplanta och nu står en av sorten Patricia i mitt köksfönster. Annars bjöd mamma och pappa på whiskeycheddar och fransk citron- och honungsconfiture. Härlig helgsyssla! I helgen som kommer är helgsysslan mycket, mycket annorlunda och något jag aldrig gjort innan. Men mer om det när helgen är över. Nu: kaffe och sedan lunch med Anna! Ha en trevlig ledig dag, gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

men va trevligt det såg ut! Nu måste jag rasta hunden inför vår lunchdejt.. så hon inte stör grannarna med sina hytersiska rop efter sin maaaaamaaaaaaaaa

Svar: Hahaha! Ses snart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-09 @ 11:54:27
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0