Sunday brunch

 
Frukost och brunch har blivit lite av min grej när det kommer till bjudningar, och i går fick jag äran att bjuda inte en, inte två, utan hela fyra tjejer på det hemma i mitt kök. Jag bjöd på frukt, hembakta croissanter (fula igen, hur gör man dem bra egentligen?) med bland annat Bonne Maman-marmelad som jag lyckats hitta i Öret, smörgåsar, kakor, choklad och annat mumsigt. Jag fick chansen att använda både min mycket oanvända kaffeservis och delar av servisen jag fick av mormor innan jul. Kul, trevligt och mysigt. Och det verkade mitt sällskap också tycka. Hoppas det blir en repris snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Herre vilken fest!!

2013-03-04 @ 19:36:07
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Marie

Ohh så gott och trevligt det där verkar =D

2013-03-04 @ 22:50:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Sofia

Vilken frukost och vilken lycka att bli bjuden på något så fint och gott! Jag älskar frukostar/bruncher, när jag bodde i flatshare med mina två bästa tjejkompisar åt vi ofta lååånga mysiga frukostar ihop på helgerna. Gud vad jag saknar det!

Svar: När du är hemma nästa gång är du hjärtligt välkommen hit!´:) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-04 @ 23:56:10
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Lotta i USA

Frukost och brunch är ju så bra, så gott!

Det ser jättehärligt ut. Gott, gemytligt!

Ja, vilken lycka att få äta så fint och gott tillsammans.

KRAM!

Svar: Ja, det är en av mina favoriter: brunch med vänner. Ja, brunch själv gär ganska bra det med! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-05 @ 03:29:32
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Jösses så gott det där såg ut! Och det är ju smaken som spelar roll, inte utseendet :))

Svar: Ja, det är tur det, för de var inte vackra! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-05 @ 08:25:09
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Helena A

Jag kan intyga att det var mycket gott! Som alltid när Jenny stått i köket! Tack för en trevlig söndag vännen!

Svar: Tack själv kära du! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-05 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0