Helgavslut

 
Min helgpåse drogs ihop med lite shopping på IKEA (hittade en jättesöt bricka, bland annat), en tur till kyrkogården för att ge farmor lite påskliljor som hon älskade så och en jättemysig sen söndagslunch med min farbror, fastrar och föräldrar. Smaskig fruktsallad med grädde till dessert. Sedan en bil hem till Öret igen. På vägen såg vi säkert fyrtio rådjur, det kryllade av dem i det fina vädret. Har nog aldrig sett så många rådjur på en och samma dag. Det var en perfekt dag och ett perfekt avslut på en perfekt helg. Och perfekt uppladdning inför en vecka som innehåller viktiga möten, ett viktigt besked om min framtid och en massa saker som behöver tas tag i. Nu ska jag krama ur helgtrasan genom att njuta lite i min ottoman. Trevligt helgavslut, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Nu blev jag nyfiken om det viktiga beskedet! Jag väntat oxå på ett, kunde du ses någon annan dag än tors?!

Svar: Ja, svarade här och skickade sms. Tis?
Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-10 @ 22:09:34
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0