Bonjour!

 
Inte nog med att Anna är i Parran just nu, imorse fick jag ett hej då-sms från en av mina allra bästa vänner som är på väg mot den franska huvudstaden, för att efter några dagar bege sig mot Champagne. Ja, jag försöker att french it up som Joey säger - idag med hembakta croissanter och fransk confiture. Dagen bjuder på en leverans av stolar jag köpt till mitt matsalsbord som äntligen ska komma under veckan. Har varit lite tomt sedan jag flyttade in. Och sedan kommer två vänner och en bebis hit på söndagsfika. Har jag tur hinner jag med en liten springtur också. Bonne journée!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ständigt denna längtan och påminnelse om Paris ;) Men om vi inte kan ta oss till Paris, får vi ta Paris till oss!

Låter som en fin dag var att vänta och att döma av ditt senaste inlägg har du hunnit med väldigt, väldigt mycket! Själv har jag, tillsammans med min vän och en annan lillkille, tagit det väldigt lugnt - långa och sköna promenader och lite slappande och soldyrkande på det. Nu sitter jag än en gång på ett tåg på väg hem. Hem, nytankad med energi inför stundande vecka!

Önskar dig en fortsatt fin kväll!

Kram

2013-03-17 @ 18:22:16
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Ständigt denna längtan och påminnelse om Paris ;) Men om vi inte kan ta oss till Paris, får vi ta Paris till oss!

Låter som en fin dag var att vänta och att döma av ditt senaste inlägg har du hunnit med väldigt, väldigt mycket! Själv har jag, tillsammans med min vän och en annan lillkille, tagit det väldigt lugnt - långa och sköna promenader och lite slappande och soldyrkande på det. Nu sitter jag än en gång på ett tåg på väg hem. Hem, nytankad med energi inför stundande vecka!

Önskar dig en fortsatt fin kväll!

Kram

Svar: Vad härligt Ellinor! Det såg härligt ut på instagram. Kram till dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-17 @ 18:23:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0