Fields of gold


Jag älskar rapsfält! Det - kanske i konkurrens med linfält med spridda vallmoblommor i - är enligt undertecknad det vackraste på den svenska landsbygden. Speciellt med de rödmålade gårdarna som backdrop. Här om dagen åkte jag och en kollega hem till en annan kollega på fika efter jobbet. Vägen dit tog oss genom den närkingska landsbygden. Mäkta vackert. Vi stannade till och med bilen för att insupa det vackra (och fota till undertecknads blogg, då). Som en liten presebt från moder jord.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men vilket kusligt sammanträffande, lyssnar just nu på just Caroline Larssons tolkning av Fields of gold. Om jag inte rös innan så gör jag det garanterat nu ;)

Önskar dig en riktigt fin fredag!

Kram

Svar: Haha, gud vad häftigt! Jag önskar dig detsamma! KRAAAAAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-07-12 @ 08:55:42
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angusa

Jag äskar´t oxå! älskar fält överhuvudtaget! råg, majs, potatis, havre, blåklint you name it!

2013-07-13 @ 23:08:24
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0