Så mycket godare

 
Jag älskar ju semlor. Åt min första i söndags. Då insåg jag att jag äger dessertgafflar. Jag älskar det! Det är mycket godare att äta bakverk med sådana, tycker jag! Lyxigare, på något sätt. De fanns i min mormors gamla samling med silver. Godare. Kan ni också tycka så? Att det är godare att äta med vissa bestick, att dricka kaffet ur en speciellt mugg, och så vidare? Jag är jättemycket så. Jag har förutom en försmak för dessertgafflar både favoritmugg och favoritskål. Så mycket godare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Redan!? Det är ju galet, jag har knappt smält julmaten ju. Vad hände med fastan däremellan liksom?

Svar: Neeej fastan är ju långt senare! Det är ju därför vi äter semlor! ;) Nej men du har rätt, de kommer tidigare och tidigare varje år. Förrut brukade jag hålla mig, men jag älskar de små rackarna för mycket! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-08 @ 13:18:06
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Angus

Vi måste ut på fik och äta semla snart! Jag håller absolut med! Det spelar skit stor roll, vet dock inte om jag provat med dessertgafel :(

Svar: Ja, det är klart vi ska! På lördag eller söndag kanske? Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-08 @ 15:36:51
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Emelie

Ah vad gott med semlor!! Ja, det spelar absolut roll! Dessertgaffel ar ett maste, och jag hatar att dricka kaffe i muggar som ar for tjocka. Lustigt det dar!

Svar: Bra att jag inte är ensam! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-08 @ 20:43:54
Postat av: Carolin

Ja, ja, ja. Mycket godare och roligare.

Svar: :) haha, tack gumman!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-09 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0