No daughter of Anarchy

Jag vaknade av ett dödsångestskrik i natt. Och kunde inte sluta skaka nog för att hålla i vattenglaset på säkert en kvart. I mitt halvt om halvt sovande tillstånd blev tröjan jag hängt upp på gardinstången en medlem ur SAMCRO som skulle ta mig ut ur bilden, så att säga. Jag såg till och med västen, tyckte jag. Herreminge. Kanske ska lugna ner mig med Sons of Anarchy-tittandet för ett tag... Eller skaffa starkare nerver (och ett coolare skrik, mitt lät som en rädd mus i falsett).


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Haha! Jag drömde mardrömmar i tre nätter efetr att jag avslutat första säsongen på The Walking Dead. Slutade kolla sen...

Hoppas du får en trevlig helg!

Svar: Hahaha, ja det är sjukt. När jag kollade på "Oz" drömde jag mardrömmar varje natt....Jag kan dock inte sluta kolla på SoA, det är ju såååå bra! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-25 @ 16:06:28
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0