Italienskt och sent

 
Jag körde på italienskt tema när min vän kom över igår. Jag bjöd på pizza (så gott tillsammans med rödtjut) och semifreddo. Vännen bjöd på vin. Vi hade så mycket att prata om att jag inte landade på kudden förrän efter etthugget i natt. Good times. Nu: kaffe, Godmorgon, världen i P1 och laddande inför dagens shoppingrunda med en annan vän och hennes lillkicka. Jag hoppas på lek med lillkickan medan mamman får shoppa i fred. Det var så länge sedan vi lekte. Ha en bra söndag, gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Men du, vilken härlig och god helg du har! :) Hoppas vi kan träffas nåt i sommar, då borde jag ha mer tid o vara friskare än vi var i julas, och då kan du få leka med Alfred medan jag shoppar! ;)

Svar: Låter som en plan! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-13 @ 13:29:37
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor Engström

Det gläder mig att höra att även fröken Carlsdotter haft en fin helg i goda vänners lag - precis så som det skall vara!
Önskar dig en fortsatt härlig söndagskväll och bra start på nästkommande vecka!
Bisous

Svar: Tack så mycket fröken Engström! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-13 @ 18:57:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lotta i USA

Du inspirerar mig!!!

semifreddo är dagen ord :-)

xx

Svar: Vad bra! Du missade precis receptet! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-13 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0