Extra-allt-paj

 
Och när vi ändå är inne på lyx. Och mat (som i undertecknads fall nästan alltid är en och samma sak). Ända sedan jag bad er om hjälp med vad jag kunde göra med mina torkade trattisar har jag gott och varit sugen på allt ni föreslog. Under julen fick jag dessutom ett helt gäng frysta trattisar av pappa Carl. Igår tog jag båda två och gjorde en paj. Men inte vilken paj som helst, utan en extra-allt-paj. Äggstanning med vispgrädde, creme fraiche och cheddarost, deg gjort extra frasig med ägggula och fyllning kryddad med massa örter och hackad persilja. Till det en sallad pimpad med granatäpple, fetaost och mumsig balsamicocreme. MUMS var ordet! Tack för alla tips. Fler rätter kommer. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så gott de ser ut :)

Svar: Det var det! Jag älskar svamp! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-30 @ 23:05:55
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Sofia

Mums värre!

2013-01-31 @ 08:26:09
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0