Söndag

 
Så var ännu en helg till ända. Om veckorna går fort så är det ingenting mot helgen. Jag har under veckan haft värk. Den eskalerade under helgen och värst har det varit idag, då jag inte gjort många knop. Men det är ok, man får ha sådana dagar också. Igår firade jag lördag med en god vän, min nya ottoman, några glas rödvin, popcorn och mörk choklad. Efter en mycket kort tur på stan var jag parkerad i sängen innan midnatt. En perfekt kväll efter två stora festlördagar i rad innan. Jag är nöjd med helgen som gått och längtar redan till nästa. Men först ska jag bränna av ännu en jobbvecka toppat med franskaklass, semlor och annat kul. Nu laddar vi om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0