Nu får det vara nog!

 
Ja, så tänkte jag igår. Jag har tittat kopiöst mycket på serier på sistonde. På bara några veckor har jag bränt av fem (!) säsonger av Sons of Anarchy, en säsong av House of Cards och lite stöavsnitt av andra serier och en film här och där. Jag kände på riktigt att jag höll på att bli dum i huvudet. Det var ju precis för att undvika sådana här situationer jag gjorde mig av med min TV! Så igår kokade jag te, tände ljus och la mig på min ottoman med min Game of Thrones-bok. Som jag borde läst ut för länge sedan. Men nu är jag nära. Då går jag på nästa. Framöver ska mina hjärnceller få arbeta lite mer, min fantasi likaså. Ikväll blir det franskaplugg. Och kanske några kapitel i boken  också. Men ingen play-TV! Nu FÅR det vara nog. För ett tag. i alla fall...
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Tack själv! Och tack för hjälpen! :)

2013-02-19 @ 22:11:08
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Christine&Paris

Haha, här sitter jag och är på väg att titta på new girl. Men jag har faktiskt inte tittat på det på två dagar. Faktiskt.

Svar: ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-19 @ 23:18:21
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0