Lite under vädret

Efter att ha känt mig halvkrasslig i flera veckor trodde jag igår att det var dags även för mig att vika in hovarna och kapitulera för bakterierna. Men efter att ha skippat franskan, bara vilat i soffan med frukt och lite naturgottis och gått och lagt mig redan vid åttahugget igår känner jag mig idag bättre. Har nog åkt på en liten förkylning, men inte monsterinfluensan som cirkulerat på kontoret nu i flera veckor. Tack och lov! Så jag kör ännu en arbetsdag och hoppas på det bästa. Ha en god torsdag, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Hoppas du slipper bli sjuk!

Svar: Jag med! Jag har ju haft tur, typ alla andra omkring mig har varit sjuka. Flera gånger. Du vet ju hur det känns. Fasiken vad jag inte vill. Jag kurerar mig! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-21 @ 07:36:43
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Ibland är lite extra vila och sömn det enda som behövs för att mota bort bacillerna. Vi får hoppas att det inte förvärras framöver.
Önskar dig en riktigt fin torsdag!
Kram

Svar: Tack Ellinor! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-21 @ 08:44:17
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angus

jag va lite halvkrasslig förra veckan! Men det blev inget ordentligt för mig heller, Kämpa Jenny kämpa!!

Svar: Tack Anna! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-21 @ 11:07:24
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0