I två etapper

 
De mysiga kvällarna hos favoritpojken och hans föräldrar går alltid i två etapper. Den första pågår fram till att favoritpojken ska sova. Den innehåller saker som hajkbomber, lösgodis, Wild Kids och tuggummituggtävling (som igår). Den andra etappen - som börjar efter favoritpojken har nattats - innehåller saker som Bondfilm, dessertvin, praliner och grottlagrad ost. Båda etapperna lika mysiga och härliga, på sina sätt. Jag älskart! Igår sov jag som sagt över också, vilket gjorde kvällen extra speciell. Tyvärr fick jag vika in hovarna först av alla - eller första av alla vuxna då - (den där tröttheten alltså!) och missade sista halvan av Skyfall. Fast som tur var har jag ju redan sett den. Min fredagkväll får två tummar upp - båda etapperna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Engström

Hajkbomber? Nu får du upplysa en novis ;)
Låter i alla fall som en fantastisk mysig kväll, båda delarna!
Så fin du blev i håret också. Gillar att du håller kvar vid den mörka färgen ;)
Kram

Svar: Haha jag tänkte länka men det fanns ingen bra sida. Det var med i Buffé i somras. Man lägger vad man vill i ett foliepaket. Det är en bra grej om man är ute i naturen. Men vi gör den i ugnen. Massor med fyllning och så får varje person göra sin egen "bomb". Till: potatisgratäng, blomkålsrisotto och massa andra tillbehör! :) Tack också för komplimangen, jag vänjer mig fortfarande vid mörkt och kommer antagligen gå mot ljusare tider snart, så att säga! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-24 @ 09:31:13
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0