"Godmorgon"

 
I dag som jag länge. Jättelänge. Tonårslänge. Jag har varit så himla trött de senaste veckorna. Det konstiga är att sömn inte riktigt råder bot på det. Inte heller träning och massor av frukt och grönt. Funderar på att ta en kur blutsaft (ni vet den från Floradix). Måste få lite energi. Orkade mig inte ens till franskan i onsdags, så igår fick jag en lång maillista med franskaläxor från Bodil på Medborgarskolan. Det får bli en av helgens aktiviteter. En annan är semmeltesning och mys med Anna och i morgon kommer min allra finaste "syster" - som precis har kommit tillbaka från Amerikatt - äntligen hit. Hurra! Trevlig helg, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Din frukost ser väldigt god ut i alla fall! Kanske är det vintermörkret som gör dig trött? Jag känner mig mycket piggare nu och det är underbart att våren är på väg, det känns i luften nu.
Ha en fin helg, hoppas du får vila.
Kram

Svar: Ja, kanske. Det har ju dock blivit ljusare nu. Kanske blir det bättre då? Hoppas! Hoppas du har en bra helg också. Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-16 @ 14:27:25
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Angus

Nu fick jag ännu mer dåligt samvete :( ser fram emot tisdag!!! Vi låtsas att det är helg..

Svar: Ärsch! No worries.
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-16 @ 19:56:27
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0