En torsdag

 
Gårdagens tema gick mig ganska obemärkt förbi. Familjen hörde av sig, en vän med ett sms. Det blir ju lätt så när man är singel. Dagen hade dock höjdpunkter på andra sätt. En vän jag inte träffat på drygt två år och som är i stan på konferens bjöd mig på morotskakefika och uppdateringar om vad som hänt sedan sist. Jag bjöd på te och dito. På kvällen blev det lite middag på en fuskitalienare i stan. Inte illa för en torsdag. Och nu är det fredag och den bjuder på förmiddagsfika med en av mina enheter på jobbet och AW med en annan enhet. Inte så illa, det heller. Dessutom kommer min ex-kollega som flyttat till Hufvudstaden på besök på kvällens AW. Ännu bättre. Trevligt veckoslut, gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Mums så gott! Och flottigt ;)

Svar: Haha ja det är väl ofta den generella idén med pizza!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-15 @ 21:20:34
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0