En källa till energi

 
Den gångna helgen var precis vad min kropp och min själ behövde. Har ju varit så himla trött den senaste tiden. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Den gångna helgen har i alla fall gett mig massor med energi. Både kroppsligt och själsligt. Först mys och sleep over hos vännerna i fredags, sedan mysfrukost ensam med favoritpojken.Två-och-en-halv-timmas-lur på soffan hos mamma och pappa. Badkarsbad med mammas gamla skvallertidningar. Lunch hos fina mormor där vi låtsades att det var sommar och mumsade på sallad och jordgubbar med glass. Sedan låtsades jag att jag var barn igen och satt i TV-rummet med snacks medan mamma och pappa hade gäster. För att smita upp och ta lite mat och sedan komma upp och äta dessert med dem. I pyjamas. En söndagspromenad med pappa Carl i snön där vi pratade om min kommande trettioårsfest (tills han gav upp när jag började gå loss på idéer om Game of Thrones-fest med riddare och narrar och eldkastare och sa "ja visst, har du ett par hundra tusen över?", haha). En underbar helg som varit så lugn och innehållit så lite och så mycket på en och samma gång. Fint. Så himla fint. 
 

Kommentarer
Postat av: Kelly

Vad är din emailadress? Du är vinnaren i kryssningstävlingen! Så jag hoppas du och din mamma får det underbart! <3

Svar: Nej är det sant HURRA!!! Jag e-mailar dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-25 @ 11:15:01
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Miss Marie

Har också varit så in i själen trött den senaste tiden, vet inte varför, men jag gissar att det är den här tröga vintern som spökar! Hoppas vi båda blir piggare snart! :)

Svar: Ja det är nog det. Plus alla baciller som hoppar runt. De verkar ha hälsat på er en del också... Heja oss nu då!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-25 @ 12:39:47
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angus

Härligt att ladda batterierna!

2013-02-25 @ 18:16:22
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0