Kullen. Älsk.

 
De sista dagarna när jag med ett tillfälligt setback är lite suddig i kanterna igen tittar jag tillbaka på semesterbilderna från underbara Kullaberg, eller Kullen som vi säger. Kommer då på att jag bloggade om det förra året (HÄR) och inser att jag gjorde det, nästan exakt till och med på klockslaget (när jag börjarde skriva detta inlägget), för elva månader sedan. Myckt har hänt sedan dess, men mitt älsk för Kullen är lika starkt. Kullen är på min topp tre av Sverigefavoriter. Jag tröttnar aldrig på det. Kan stå där hur länge som helst och vill aldrig åka hem. Denna gången var vinden och havet mycket, mycket lugnare än när jag var där sist, och luften mycket varmare. Vi hade en liten foto-shoot med varandra där, jag och vännerna och en på mig är nu min profilbild på fejjan. Att få se utsikten varje gång jag loggar in där är underbart. Kullen: två stora tummar upp!
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

vilken fin plats!

Svar: Ja verkligen!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-08-18 @ 12:42:22
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Lotta

Ah, vilken plats! Jag känner känslan genom dina bilder. Så härligt!

Två tummar dessutom ;)) Vilken lycka att ha sådana här platser, att få komma dit.

KRAMAR!

Svar: Ja det är det verkligen. Kullen är magisk. Älskar hur luften känns där, hur man känner sig. Fri, hoppfull, lycklig. Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-08-18 @ 21:57:34
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0