Spa-kväll

 
Igår var det dags för spa-kvällen som jag och resten av festkommittén på mitt kontor anordnat. Hand- fot- och hudvård, god mat och dryck, godis och en make up-klass där jag satt modell (shit vilken skillnad lite smink kan göra!). Det var verkligen en härlig kväll och ett härligt sätt att lära känna mina ganska nya kollegor lite bättre (eller de mig kanske jag ska säga, det är ju faktiskt jag som är ny). I hela fyra och en halv timma höll vi på. Tänk, vad sådant gör för humöret och arbetsmiljön! Alla arbetsplatser borde ha en festkommitté som fixar roliga aktiviteter utanför (och inom för den delen) arbetsplatsen. Kul! Och hörrni, idag är det ju fredag igen! Härligt. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så skönt med lite hemmalyx!

Svar: ...ja eller bortalyx som detta var! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-04-05 @ 09:11:52
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: angelica

Men va kul! Gilla!

2013-04-06 @ 09:17:59
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0