Kul med förändring

 
Ok, varning för ytligheter! Alla på jobbet tycker att det blev en så stor och frän förändring på mig igår. Jag tänker inte på det, för privat har jag sällan glasögon och när jag ser bilder på mig själv är jag ofta fixad (det är ju oftast vid festligare tillfällen kameran åker fram). Men på jobbet har jag alltid glasögon och jag är aldrig eller sällan sminkad, och är jag det är det väldigt lite. Jag gillar dels att se naturlig ut, dels att kunna klia mig i ögonen etc och dels att se en skillnad när jag väl fixar mig så jag känner mig festligare. Därför valde de mig som make up-modell. Och ovan ser ni resultatet. Första bilden är mig direkt från jobbet, andra efter ansiktsvård och foundation och sista säger väl sig självt. Roligt! Slut på ytligheter.
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Lika snygg på alla bilder!! Men bild nr 3 får mig att vilja gå ut och dansa :)

2013-04-05 @ 15:39:35
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Maria

Stiligt! Roligt att fâ bli sminkad av nâgon som kan. Själv kör jag ocksâ "look naturelle". ;)

2013-04-05 @ 15:43:58
URL: http://frankrikerunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0