Borta bra men hemma bäst

 
Tillbaka i gamla Svedala efter snudd på en vecka i den engelska huvudstaden. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte ryckte i jag-vill-flytta-tillbaka-nerven då och då. Men idag när jag vaknade med ond hals och en mycket obehaglig hosta måste jag säga att det är skönt att ligga hemma i min egen säng i Örebro i en välisolerad men ändå ventilerad lägga som inte kostar två månadslöner att hyra trots att den är närmare 100 kvm. Borta bra men hemma bäst. Men ibland drömmer jag mig bort...Tillbaka.. Jag tänkte i alla fall dela med mig av mina Londonbitar om det är ok? Förvänta er bildbomber framgent. Jag ska bara kurera mig lite först. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja bekvämligheten i Sverige är ingenting att ta för givet! :) Och svenska hus är något utav det som jag fortfarande saknar, efter 11 år!
Så trevligt det var att träffas och bra att ni hade en trevlig resa. London ligger ju inte så långt bort ändå!

Svar: Haha, eller hur? :) Jag hoppas dock att komma tillbaka snart. Och då vill jag ju träffa dig och lillärtan också, får jag det? ;) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-01 @ 00:11:39
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Ellinor

Vilken bildkavalkad! Kan just tänka mig att betydligt mer är att vänta ;)
Tråkigt att du skulle bli sjuk lagom till hemkomsten, men då får se till att utnyttja denna extra lediga dag till att kurera dig.
Stor kram

Svar: Ja, jag ligger i sängen, lyssnar på podcasts och läser bloggar. Och hoppas på tillfriskning snart. Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-01 @ 09:28:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Den första bilden är ju fantastisk! :)

Ja du, svenska hus är verkligen superbra jämfört med engelska!

Svar: En jättefin pub närs Notting Hill Gate! :)
Ja, de är ju det... Dragit och jädrigt....och dyrt! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-01 @ 11:13:45
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angus

Klart vi vill se!! Skönt att du börjar bli pigg igen!

2013-05-02 @ 22:43:51
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0