Vinterviken

 
I lördags promenerade jag och vännerna runt i Vinterviken. Jag har faktiskt aldrig varit där tidigare. Det är ju bara så vackert! Vi promenerade dit i rask takt, men slog när vi kom fram av på tempot, söp in atmosfären, läste på skyltar och tog till sist en paus i trädgårdscafét. Där jag för övrigt mötte min nästa hund. Eller inte hunden, men rasen då, då. Sedan gick vi i raskt tempo hem igen. Men vi hade stannat så länge att jag när jag kom hem fick lite brått att putsa fjädrarna inför bröllopet. Fast det gick ju bra ändå. Men i alla fall. Vinterviken: två tummar upp!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vinterviken - min grej! Skulle älska det. Vad fint! Tack för att du tar med oss dit... jag suger in och får längtan.

TACK underbara du för att du gör mig så glad och alltid skriver så fint.

KRAM!

Svar: Tack själv, fina Lotta! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-11 @ 03:56:32
Postat av: Ellinor

Ser fantastiskt vacker ut och vilken morotskaka!

Svar: Ja det är ett tips nästa gång du besöker Hufvudstaden! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-11 @ 07:06:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0