Det blir inte roligare än så här...

Den här veckan är inte så rolig. Bloggmässigt, menar jag. Jag har mest jobbat, pendlat och sovit. Därav "jag-äter-praliner"-inlägg, "jag-fick-mat-i-present"-inlägg och annat mindre intressant. Jag befinner mig mitt i ett pendlingsinferno och i första veckan på nya jobbet. Meli meló dans ma tête! Men i helgen flyttar jag till Öret. Då hoppas jag på ett lite mera innehållsrikt liv. Och därmed blogg. Så länge kan ni hålla tillgodo med informationen att jag käkade skaldjursbakelse och drack Rioja ikväll. Torsdagslyx! Nu: läggdagsbestyr. Upp igen 05.40. Och då är det fredag! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Spännande med första veckan på jobbet! Hoppas allt gått bra! :)

Svar: Det har gått jättebra, tack. Detta blir nog jätteroligt! Bara tusen saker, dataprogram och rutiner jag måste plugga in, men jag måste säga att jag nog alltid villa jobba statligt, gud vad bra man har det. Kommer nog tveka länge innan jag jobbar för en utländsk arbetsgivare igen....Den svenska arbetsrätten är ju så bra. :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-27 @ 22:33:39
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jag letar efter Sanningen men hittar den inte...typiskt mig. När jag använder "Sök i bloggen" finns inte sidan...nåja! Härligt härligt med Örebro. Du skriver så jag får lust att åka dit, på en gång! Underbart.

Jag lyssnar på podcasts...gärna Filip och Fredrik, SIgge och Alex är en favvis just nu.

Finaste du...vad härligt att så mycket roligt är på gång!

KRAM!!

Svar: Jag vet, googlefunktionen i min blogg har varit nere hur länge som helst, vet inte om blogg.se har tagit bort länkningen på något sätt... här är direktlänken: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/2012/september/sanningen.htmlFinste DU! Du är ju snart här! Åh, vad jag önskar att jag var i Hufvudstaden nu... KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-28 @ 04:53:50
Postat av: Ellinor

Vissa perioder är mer intensiva och energikrävande än andra. Skönt i alla fall när man kan se slutet på den.
Hur trivs du annars på nya jobbet?
Kram

Svar: Ja, nu när jag bor i Öret kommer jag ha mycket mer tid över. (och nu måste jag sluta snacka och boka in en Boråstrip också, som du förstår har det varit lite mycket i mitt huvud det senaste....). Jag trivs jättebra! Mina kollegor är helt underbara och arbetsplatsen är som en dröm. Jag, som på min senaste arbetsplats inte omslöts av svenska arbetslagar tycker det är som semester med alla fikastunder, friskvårdstimmar, gratis gymkort, simmning en gång i veckan och allt var det är. Svenska statliga arbetsplatser rules! ;) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-28 @ 07:05:43
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angus

Hur går det på jobbet undrar jag ju!!! Hör av dig när allt lagt dug lite och du har tid med en fika kram

Svar: Hahaha, jag drömde en jättekonstig dröm om dig här om dagen! Jag hade fått ditt telefonnummer och var jätteexalterad och skulle ringa dig. När jag gjorde det sa du typ inte ett ord. Jag försökte lirka och vara trevlig men du var bara tyst och butter. Snälla var inte så när vi ses! ;) *hihi*. Vi kan väl byta nummer på facebook? Så ses vi i veckan! Hoppas Norrköping var bra! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-28 @ 18:51:39
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Men jösses vad gott!

Svar: Mmmm, mums
Jenny Lina Carlsdotter

2012-09-29 @ 18:13:03
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0