Vardagstapas

 
Jag fattar inte varför man (och med man menar jag undertecknad) tycker att restaurangbesök hör helgen till. Helgerna är ju speciella i sig. Vardagarna dock. Not so much. Så middag med ett glas vin och en dessert att dela på gör ju de där vardagarna så mycket mer speciella. Mer sånt i Jennys Örebroliv, det får bli planen. Jag hade en jättemysig kväll med "lillsyrran". Har jag tur får jag träffa henne en snabbis till innan hon åker hem igen. Och idag är det fredag! Ja jädrar i min lilla låda vad veckorna (och de där vardagarna) går fort, alltså.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tror man uppskattar den typen av saker mer en vardag just därför att de egentligen "hör helgen till". Det sätter liksom lite guldkant på vardagen.
Låter som en trevlig kväll!
Happy Friday my friend!
Kram

Svar: Eller hur! Mer sådant!!! Happy friday to you too, mate! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-26 @ 07:09:22
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Mmm! Du äter så mycket gott, jag blir hungrig varje gång jag går in på din blogg! :D

Svar: Hahaha, detsamma du!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-26 @ 09:18:17
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0