Sköna söndag

 
I går hade min vän ett koncept hemma hos sig i småstaden: "sköna söndag". Hon samlade sina vänner, bokade in en tjej som gjorde behandlingar och bjöd på god mat. Jag tänkte att det var ju ett bra koncept, att lyxa till det på veckans sista dag. Så jag körde min egna sköna söndag i Öret. Min inkluderade spikmatteliggande, lankesiskt myntate, fruktsallad, mörk choklad och en massa TV. Har ju ingen själv (självvalt dock) så jag passar på att se en massa polis- och brottslösarserier medan jag kan. Sköna söndag ska nog bli ett koncept hos mig också. Nästa gång bjuder jag in några till, tror jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det tycker jag låter som ett mycket fint koncept! Själv körde jag en variant som inkluderade sällskapet av bästa vännen, afternoon tea med allt vad det innebär samt lite fotboll som avrundning på dagen och helgen.
Önskar dig en fin start på nya veckan.
Kram

Svar: Ja jag såg det på instagram, gud vad mumsigt det såg ut! Jag önskar dig detsamma! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-01 @ 08:09:53
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Cecilia Hessel

vad gott det såg ut!

Svar: Ja det var mumsigt värre!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-01 @ 14:52:58
URL: http://ceciliahessel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0