Onsdagsrapport och sovmorgon

 
Slutade jobbet en timme tidigare genom att ta ut min friskvårdstimme och bränna av några längder i bassängen. Shoppade lite precis innan stängningstid. Underbart lugnt och skönt. Hittade precis en sådan mössa jag letat efter och fyndande massor av fint (tishor och träningsshorts för 29 kronor stycket, till exempel). Åkte hem och lagade Renée Voltaires snabba quinoamix med vegetarisk gryta och bjöd mig själv på ungsbakade, ljuvliga äpplen som min syrra plockat åt mig i föräldrarnas trädgård. Avslutade kvällen med TV i soffan medan jag glufsade i mig min tvårätters middag. Bra onsdag, all in all. Nu kickar jag efter lite sovmorgon igång den här dagen, som består av utbildning i excel. Inte så jättekul kanske, men ack så efterlängtat och behövligt. Nu jädrar ska jag bli en fena på formler och celler!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Excel är grymt bra så snart man får lite kläm på det!
Själv har jag för avsikt att få mycket gjort idag och har därför flyttat hem kontoret ;) Ingen tid till att hänga här med andra ord ;)
Kram på dig

Svar: Ja, med tanke på att hela min förra anställning grundades på excel är det konstigt att jag inte kan mer alltså.... Hoppas du fick mycket gjort! (men du hann ändå till Ullared?!?, du är ju energin själv! Imponerande) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-25 @ 07:52:42
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angus

Jag ska oxå på utb idag! :)

Svar: Ah, kul! Men roliga förråd? :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-25 @ 07:55:38
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Lyxigt med friskvård! :)

2012-10-25 @ 08:44:58
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0