Helgbestyr i retrospect

 
Jag blir alltid så imponerad av hur mycket man hinner på dryga dygnet. Mycket har helgen bjudit på, det får man säga. Och utan att bli tröttsam också. Men så ger min familj och mina vänner mer energi än de tar, också. Helgen avrundades hos favoritpojken och hans föräldrar. Det var lite grattis.i-efterskott-kalas. Både jag och favoritpojken har fyllt sedan vi sågs sist. Vilket var alldeles för länge sedan. Det blev fika, legobyggande (present), tågkörande (annan present), dans och show i nya lekrummet och en hel massa snack och mys. Åh, vad jag är glad att jag bor närmare hemorten nu alltså, Who would have thought? Livet, otippat ibland. Jag fick i alla fall också en present. Ett presentkort på inredning. Perfekt när min nya lägenhet är bara veckor bort. Hurra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du har hunnit med mycket, ja! :) Synd att helgerna går så fort, men det är snart fredag igen. Och du, du blev såå fin i håret! Kram.

Svar: Tusen tack vännen! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-21 @ 22:02:59
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Angus

Du har alltid så härligt fullspäckade helger!! :) Jag tar gärna en prommis! torsdag låter ypperligt bra!

Svar: Super! jag hör av mig!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-21 @ 22:12:07
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Så härligt! Det låter så skönt med nära till familjen och säkert många vänner. Livskvalitet!

Bilderna på dig är så otroligt fina. Vilket hår och så snyggt!

Kram!

Svar: Tusen tack Lotta, känns lite ovant att vara brunett (typ) men jag vänjer mig nog! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-22 @ 00:13:30
Postat av: Ellinor

Det låter som ett fint avslut på en fin helg. Visst är det underbart att omge sig med nära och kära. Perfekt nu när du dessutom bor närmare.
Önskar dig en fin måndag och bra start på veckan!
Kram

Svar: Jag önskar dig detsamma! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-22 @ 08:02:52
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0