Den gångna helgen

 
...inleddes med AW på stan med en kollega. En reflektion: två glas champagne och en rejäl skopa nötter är billigare i Öret än ett enda glas skumpa på en AW i Hufvudstaden.
 
 
...bjöd på rikligt med sol. Som i sin tur breddade mitt leende markant.
 
 
...blev jag bjuden på lunch av några vänner som har tagit över ett café i staden. En sallad med den godaste fetaosten jag någonsin ätit, tror jag. Smälte i munnen.
 
 
 
...begav jag äntligen mig till sportbutiken för att  köpa nya skor, där jag fick hjälp av en jättegullig tjej. Jag sprang på band, mättes, hoppade och stutsade. Valet föll till sist på Asics Surveyor. Jag älskar Asics.
 
 
...åkte jag ut till IKEA för att handla lite ditt och lite datt. Jag kom dock undan med saker för runt hunkan (!). Har nog aldrig hänt innan. Jag slängde med en blomma och en liten kompis till mitt nya kontor, också.
 
 
...tillbringade jag mycket tid i köket. Massor med god höstmat och rostad müsli blev det, bland annat. Ja, det var en ganska lugn helg. Perfekt när man just landat i en stad. Men nästa helg trappar jag nog upp tempot lite, tror jag. Och nu är det ny vecka med massa roligt på G. Trevlig måndag, gott folk!
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh, vad mycket fint du hittar påå. Jag har mest rivit vägg och målat vitt överallt och på mig själv. Hur jobbar damen i veckan? kramar!

Svar: Hihi, men fint blir det ju! :) Jag kan träffas på torsdag och fredag em/kväll och i helgen, om du kan? Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-08 @ 07:04:01
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Ellinor

Du verkar ha haft en riktigt, riktigt fin helg. Lugn och skön - det behöver man ibland. Även jag har passat på att njuta av två hellediga dagar, dvs. jag har vaknat på morgonen utan ett enda måste eller tid att passa. Det har verkligen varit underbart. Det vackra vädret har dessutom gjort sitt till ;)
Hoppas du får en bra start på veckan!
Kram

Svar: Åh din helg lät jättefin, den med! Lugnet behöver man ibland, precis som lite happening! :) Jag önskar dig en bra vecka också! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-08 @ 07:45:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Vilket cafe har de tagit över? God fetaost är alltid gott! :)

Svar: På Marieberg, Jacobs tror jag att det var. Bredvid den asiatiska restaurangen på övervåningen! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-08 @ 08:11:50
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Sofia

Det låter som du har hunnit med en hel del! Och att spendera tid i köket kan vara väldigt rogivande och fakiskt rätt kul....

Svar: Ja jag älskar att skota runt i köket! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-08 @ 10:48:31
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Angus

Jösses vilken händelserik helg!!
SÖt kompis! jag har fyra sånna kompisar, dom heter Sebastian, Fredrik, Bob (S:t Clair) och Billy.

Svar: Haha vad gulligt!!!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-08 @ 13:42:49
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag håller fortfarande på och velar och provar mig fram i träningsskodjungeln. Men snart ska det nog kunna bli ett köp.

Svar: Ja, det är jättesvårt! Jag var glad att jag äntligen provade ut ett par ordentligt, så att man vet att de passar ens fötter och kropp.
Jenny Lina Carlsdotter

2012-10-13 @ 16:54:50
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Andrea

Läckra skor!

2012-10-15 @ 21:28:38
URL: http://andreastandoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0