Det är som det brukar

 
I går skulle jag egentligen ha gått på en jobbmiddag på ett libanesiskt ställe jag länge velat prova med sex av Europas ledande forskare inom genusvetenskap. Det utlovades 25 olika rätter och intressanta diskussioner. Istället kände jag mig krasslig och fick skjuts hem av en kollega. Hon körde mig hem via mataffären och jag gjorde som jag alltid gör när jag känner mig krasslig: unnar mig precis (ja, nästan då) vad jag vill ha. Ost och Loka äpple/kanel blev det då. Sedan parkerade jag mig så fort jag kom hem i sängen och förtärde krassligmaten och brände några avsnitt av Borgen. Som sig bör. Vad är väl en bal på slottet?
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Krya på dig! Loka med äpple och kanel, är det verkligen gott?! Gott med ost i alla fall! :)

Svar: Nej det är skitäckligt! ;-P Jo, jag gillar den jättemycket. Den smakar inte äppelpaj som man kan tro, utan fräsht äpple med en lätt kaneleftersmak. Du får prova när du är hemma, jag tycker den är en riktig hit!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-21 @ 08:12:08
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Jenny

Men åh, vad trist! Låter som en väldigt intressant middag annars. Men en ostbricka kanske inte heller är så fel? Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! Hoppas att jag vilade bort det igår....
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-21 @ 10:40:01
URL: http://jennyslondon.wordpress.com
Postat av: Sofia

Mm ostbricka =) Krya på dig nu!

Svar: Tack! Känns bättre redan. Tror jag lyckades vila bort det....
Jenny Lina Carlsdotter

2012-11-21 @ 19:31:25
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0