Grönsaksfrossa







Finns det något bättre när man har kylskåpet fullt med grönt? Speciellt när man som jag är veggie, och speciellt när man som jag är sjuk. Jag vet att det inte gör någon skillnad när man redan är sjuk, men det känns bättre.

Sjuk ja. Jag är värre idag! Det kändes som om det blivit bättre igår, och jag har fått tillbaka rösten. Men nu har jag hostan från helvetet. Jag har knappt sovit en blund i natt, trots att jag i princip satt upp i sängen för att slippa hosta. Jag måste till ett apotek idag alltså. Jag har inte tid att vara sjuk! Ja, ja, jag får ta tillfället i akt och ligga på soffan och läsa bloggar och kolla på film. Igår blev det "Tinker, tailor, soldier, spy". Idag funderar jag på "Hysteria". Har ni några filmtips? Gamla som nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0